Conditions of purchase / Uvjeti kupovine

Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni
na ovim stranicama. www.kaur.ba internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bezi kakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uvjetima i pravilima.

Vlasnik web trgovine www.kaur.ba je KAUR d.o.o., ID 4203144190001 sa sjedištem na adresi Himze Polovine 41, Sarajevo, Bosna i Hercegovina, a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je trgovcu te izvrši plaćanje putem jednog od ponuđenih načina plaćanja.

KAUR d.o.o.
ID: 4203144190001
Himze Polovine 41
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Kontakt telefon: +38761225671
Email: info@kaur.ba

NARUČIVANJE

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje
narudžbu. Sve cijene izražene su u bosanskohercegovačkoj valuti, Kovertibilna Marka (KM), uključujući PDV. Kupac dodatno ima
mogućnost prikaza cijena u eurima (EUR).
Roba se naručuje elektronskim putem, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu.

Nakon što ste odabrali željene proizvode, na stranici Korpa pregledali stanje Vase korpe i zadovoljni ste njime, vodimo Vas do stranice za plaćanje, na kojoj unosite podatke za dostavu i naplatu i birate jedan od načina plaćanja naručenih proizvoda.

Na elektronskom obrascu narudžbe navedete svoje tačne podatke:

ime i prezime, adresa dostave, kontakt e-mail i telefon
Odaberete način plaćanja:

  • plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja narudžbe na adresi dostave
  • plaćanje putem online servisa Monri
  • plaćanje putem PayPal-a

Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere način plaćanja, prihvati uvijete kupovine, te u slučaju plaćanja putem online servisa Monri uspješno obavi transakciju na stranicama servisa, a novac bude uplaćen na račun KAUR d.o.o.

Nakon zaprimljene narudžbe, dobit ćete povratnu informaciju na email adresu o statusu vaše narudžbe. Ovisno o izboru načina plaćanja dobijate email o potvrdi narudzbe, a za plaćanje kreditnim karticama bit ćete preusmjereni na stranice Monri online servisa za plaćanje.

PLAĆANJE:

Monri payment

Želimo da se kupci na našim stranicama osjećaju zadovoljno i sigurno u Internet kupovini. Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: MasterCard®, Maestro® i Visa®. Kupovina on-line u Monri servisom Unicredit banke je apsolutno sigurna i zaštićena najstrožijim sigurnosnim standardima kartičnih organizacija Verified by VISA i MasterCard SecureCode. Prilikom plaćanja karticom putem Interneta unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici Monri servisa. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Plaćanje po preuzimanju narudžbe

Opcija plaćanja pouzećem Vam omogućuje da plaćanje narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu.

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom
preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod
dostavljaču (zaposleniku tvrtke koja vrši dostavu). Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja
mogu nastati prilikom dostave.
Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo
o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska
pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova
koji su vezani za isporuku.

Sve pošiljke naručene na www.kaur.ba, a adresa isporuke je na području Bosne i Hercegovine, šalju se putem kurirske službe (brza pošta), čije je vrijeme isporuke 48 sati. Kurirska služba će dva puta pokušati kontaktirati i isporučiti pošiljku. Ukoliko kupac iz bilo kojeg razloga ne uspije preuzeti pošiljku od kurirske službe, pošiljka će se vratiti u sjedište KAUR d.o.o.. U tom slučaju, kupac je dužan da snosi sve troškove nastale zbog ne preuzimanja obaveze preuzimanja pošiljke.

Prodavatelj se obavezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online
transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 7 (sedam) radnih dana.
Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavatelja, prodavatelj više nije
odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije
i isporuke robe. Za pošiljke koje se šalju na području Bosne i Hercegovine, pošiljke na adresu stižu unutar 48 sati. Za pošiljke koje se šalju na području EU, vrijeme dostave traje od 10 do 15 radnih dana.

Ako kupac umjesto fizičkog proizvoda izabere virtuelni proizvod, prodavatelj se obvezuje poslati obavijest
isključivo u obliku elektronske pošte kupcu na kojoj će se nalaziti linkovi za download ili dodatne upute za korištenje sadržaja. Nakon primitka elektronske pošte (obavijesti o downloadu) kupac može odmah pristupiti korištenju virtuelnog proizvoda.

IZJAVA O KONVERZIJI VALUTE

Sva plaćanja će se vršiti u bosanskoherzegovačkoj valuti. Naplaćeni iznos na računu vaše kreditne kartice je preračunat u vašu lokalnu valutu prema tečaju kartičnih udruga.

REKLAMACIJE

KAUR d.o.o. se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na
www.kaur.ba. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
U slučaju tehničkih nedostataka ili neispravnosti proizvoda, kupac je dužan poštom, uz dostavnicu vratiti tehnički neispravan proizvod roku od 3 (tri) dana od dana preuzimanja nakon čega će prodavač ukoliko se utvrdi valjanost reklamacije, u roku do 5 radnih dana poslati kupcu ispravni proizvod ili refundirati uplaćeni novac za kupovinu proizvoda bez ikakve naknade ukoliko ne postoji zamjenski proizvod istih karakteristika.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (kompanija koja obavlja poslove dostave proizvoda).
Ako kupac odabere opciju downloada proizvoda ili kupovine virtuelnog proizvoda, te kupac ne bude u mogućnosti obaviti download ili koristiti sadržaj zbog tehničkih problema uzrokovanih na serveru prodavatelja prodavatelj se obvezuje poslati elektronsku poštu sa novom mogućnostima za download ili korištene za što kupac ne snosi nikakve troškove.
U slučaju da kupac niti tada ne bude u stanju obaviti download koji je uzrokovan zbog tehničkih problema na
serveru prodavatelja, kupac je dužan o tome kontaktirati prodajnu službu prodavatelja koja će ponuditi
adekvatno rješenje koje u sebi neće sadržavati nikakvu naknadu i daljnje troškove od strane kupca.
U slučaju da kupac ne može preuzeti virtuelni proizvod, a tehnički problemi nisu vezani za prodavatelja, već
su uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe, prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost I nije dužan
kupcu omogućiti download ili isporuku robe bez naknade.
Kupac je u roku navedenom u opisu samog virtuelnog proizvoda dužan preuzeti (download) proizvod, nakon toga više neće moći, bez obzira što je izvršio uplatu, preuzeti (download) proizvod. U ovom slučaju kupac se odriče bilo kakve reklamacije.

Postupak za reklamaciju:

1. Kontaktirajte našu službu za korisnike e-poštom na reklamacije@kaur.ba kako biste započeli proces povrata sa sljedećim podacima:

  • Broj narudžbe
  • Dokaz o kupovini
  • Video ili fotografija neispravnog proizvoda

2. Vratite svoje artikle u originalno pakovanje

3. Predajte paket kuriru, nakon što kurir provjeri povratnu pošiljku, dobro zatvorite paket.

POVRAT ROBE

Kupac ima pravo na povrat robe u slijedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.

Prodavač će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije telefonski ili pismeno u roku od 3 (tri) dana od dana preuzimanja istog, sa instrukcijama za povrat robe. Prodavač će kupcu poslati zamjenski proizvod istih karakteristika.

U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavač će nadoknaditi Kupcu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti.

Za sve reklamacije molimo da nas kontaktirate:

telefonom: 387 61 225 671
putem e-mail-a: reklamacije@kaur.ba

ZAMJENA

Kupci mogu zamijeniti robu 10 dana od primitka proizvoda.

Rado ćemo prihvatiti povrat artikala koji su vam stigli oštećeni ili s greškom, a zamjena istih nije moguća kada ih nema na skladištu. U protivnom, osigurat ćemo vam zamjenu za novi u skladu s našom redovnom politikom zamjene.

Kupac ima pravo da zamijeni proizvod za drugi ukoliko mu ne odgovara veličina ili model. U slučaju zamjene, kupac je dužan da o zamjeni obavijesti Prodavca u roku od 10 (deset) dana putem email-a reklamacije@kaur.ba. Kupac može zamijeniti za drugi proizvod. Ukoliko traženi proizvod ima manju cijenu od proizvoda kojeg mijenja, Prodavac nije dužan da namiri razliku u cijeni. Ukoliko traženi proizvod ima veću cijenu od proizvoda kojeg mijenja, kupac je dužan da nadomjesti razliku u cijeni.

Napomena: sniženi artikli, artikli sa oznakom “Akcija” ili ‘Sniženo’, ‘Sale’, ‘% OFF’, ne mogu se zamijeniti. Artikli koji su na rasprodaji, sniženi ili promotivni artikli, isključeni su i ne podliježu našoj redovnoj politici zamjene.

Prodavac nije dužan da napravi povrat novčanih sredstava u slučaju da nema valjanog razloga za povrat robe.


Conditions of purchase

These conditions determine the procedure for ordering, paying, delivering and complaining about the products offered
on these pages. www.kaur.ba internet pages can be used for your private use without any fees for use, and according to the following conditions and rules.
The seller is KAUR d.o.o., and the buyer is visit this page to fill out the electronic order, send it
to the seller and make payment through one of the offered payment methods.

ORDERING

The customer orders the product or products via the electronic order form.
Any person who electronically orders at least one product, fills in the required information and sends it is considered a customer the order. All prices are expressed in Bosnian Convertible Mark (KM). The customer additionally has possibility to display prices in euros (EUR).
The goods are ordered electronically, by clicking on a specific product and saving it in the shopping cart.

After you have selected the desired products, checked the status of your basket on the Basket page and are satisfied with it, we will take you to the payment page, where you enter the delivery and payment information and choose one of the payment methods for the ordered products.

Please provide your correct information on the electronic order form:

name and surname, delivery address, contact e-mail and telephone
Choose a payment method:

  • cash payment when picking up the order at the delivery address
  • payment through the Monri online service
  • payment via PayPal

The goods are considered ordered at the moment when the customer chooses the payment method, accepts the purchase, and in the case of payment via the online service Monri successfully completes the transaction on the service pages, and the money is paid to the account of KAUR d.o.o.

After receiving the order, you will receive feedback to your email address about the status of your order. Depending on the choice of payment method, you will receive an email about the order confirmation, and for credit card payments, you will be redirected to the pages of the Monri online payment service.

PAYMENT

Monri payment

We want customers on our website to feel satisfied and safe when shopping online. Online shopping in Monra with Unicredit Bank’s service is absolutely safe and protected by the strictest security standards of card organizations Verified by VISA and MasterCard SecureCode. When paying by card via the Internet, the card data is entered on the protected page of the Monri service. The payment card information is not available to our system at any moment.

Payment upon order collection

The cash on delivery option allows you to pay for the order upon delivery to the specified address.

All prices are expressed in convertible marks (KM) with tax included.

The ordered products are packed in such a way that they are not damaged during normal handling. On occasion
after taking over, the buyer is obliged to check the condition of the shipment and, in case of damage, immediately report the product delivery person (employee of the company making the delivery). The seller waives all responsibility for damage that may occur during delivery.
If the buyer does not receive the goods, or the delivery notification, after they have been sent, within the expected time, the buyer has the right notify the seller about this in order to take actions to find the shipment or to send a replacement parcel. If the buyer refuses to receive the goods he ordered from the seller, he has the right to ask the buyer for reimbursement of all costs which are related to delivery.

All shipments ordered on www.kaur.ba, and the delivery address is in the territory of Bosnia and Herzegovina, are sent via courier service (fast mail), whose delivery time is 48 hours. The courier service will try to contact and deliver the package twice. If, for any reason, the buyer fails to pick up the shipment from the courier service, the shipment will be returned to the headquarters of KAUR d.o.o.. In this case, the buyer is obliged to bear all the costs incurred due to not accepting the obligation to pick up the shipment.

The seller undertakes to send the shipment to the buyer as soon as he receives the online approval confirmation
transaction. After receiving this confirmation, the seller undertakes to send the shipment within 7 (seven) working days.
Once the shipper (shipping company) receives the shipment from the seller, the seller is no more
responsible for the further course of delivery and possible delays and problems that may arise in connection with further manipulation
and delivery of goods. For shipments sent in the territory of Bosnia and Herzegovina, shipments arrive at the address within 48 hours. For shipments sent within the EU, the delivery time lasts from 10 to 15 working days.

If the buyer chooses a virtual product instead of a physical product, the seller undertakes to send a notification
exclusively in the form of e-mail to the customer, which will contain download links or additional instructions for using the content. After receiving the e-mail (download notification), the customer can immediately access the use of the virtual product.

CURRENCY CONVERSION

All payments will be made in Bosnian-Herzegovinian currency. The charged amount on your credit card account is
converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations.

COMPLAINTS

KAUR d.o.o. undertakes to deliver a product that is technically correct and corresponds to the product description stated on www.kaur.ba. The image that illustrates the product on the website does not have to correspond to the actual appearance of the product, and the customer cannot advertise this segment.

In the case of technical defects or defective products, the buyer is obliged to return the technically defective product by mail, together with the delivery note, within 3 (three) days from the day of collection, after which the seller, if the complaint is found to be valid, will send the correct product to the buyer within 5 working days or refund the money paid for the purchase of the product without any compensation if there is no substitute product with the same characteristics.

Complaint procedure:

  1. Contact our customer service by e-mail at reklamacije@kaur.ba to start the return process with the following information:
  • Order number
  • Proof of purchase
  • Video or photo of the defective product
  1. Return your items in their original packaging
  2. Hand the package to the courier, after the courier checks the return shipment, close the package well.

RETURN OF GOODS

The customer has the right to return the goods in the following cases:

  • delivery of goods that were not ordered
  • delivery of goods that have a fault or damage that did not occur during transport.

The seller will approve the return of the goods to the buyer after receiving a justified complaint by phone or in writing within 3 (three) days from the day of collection, with instructions for returning the goods. The seller will send the buyer a replacement product with the same characteristics.

In case of inability to deliver other goods, the Seller will compensate the Buyer for the value of the goods that he is no longer able to deliver.

For all complaints, please contact us:

by phone: 387 61 225 671
via e-mail: reklamacije@kaur.ba

REPLACEMENT

The customer has the right to exchange the product for another if the size or model does not suit him. In case of replacement, the buyer is obliged to notify the Seller about the replacement within 3 (three) days via email reklamacije@kaur.ba. The customer can exchange for another product. If the requested product has a lower price than the product being replaced, the Seller is not obliged to settle the price difference. If the requested product has a higher price than the product being replaced, the buyer is obliged to compensate the difference in price.

The seller is not obliged to make a refund if there is no valid reason for returning the goods.